Запропонований білінгвальний посібник призначений для спільної діяльності батьків і дітей, котрі мають порушення слуху, на початковому етапі вивчення української жестової і словесної мови.
   Посібник умовно поділений на дві частини.
   У першій частині літературні жестові одиниці підібрані з урахуванням специфіки та особливостей дітей переддошкільного і молодшого шкільного віку даної категорії, подані в абетковому порядку, поєднуються з малюнком, зі словесними (друкованим і дактильним) відповідниками.
   Різноманітність вправ, поданих у другій частині посібника, закріпленню рухових, візуальних, орфографічних навичок, привчатиме до самонавчання.
   Даний посібник дає батькам можливість здійснювати індивідуальний підхід у білінгвальному навчанні нечуючої дитини.
   У комплекті з посібником є диск, який представляє собою програму з вправами для відпрацювання навичок дактилювання та його зчитування.