Головна » 2009 » Листопад » 9 » 1-6 листопада 2009 р. Семінар-тренінг в рамках проекту „Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні”
15:15
1-6 листопада 2009 р. Семінар-тренінг в рамках проекту „Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні”

Семінар-тренінг

для лідерів громадських організацій, представників державних структур,

шкіл, викладачів учбових закладів в рамках компоненту

„Соціальна політика”

проекту „Інклюзивна освіта для дітей з особливими

потребами в Україні”

 

1- 6 листопада 2009 р.

 

м. Євпаторія

Національний Центр параолімпійської і дефлімпійської підготовки та

реабілітації інвалідів „Україна”

 

Організатори: „Національна Асамблея інвалідів України”, Канадський Центр вивчення неповносправності, Всеукраїнський фонд „Крок за кроком”

 

Викладачі: Ольга Красикова-Ценз – Канадський Центр Вивчення Неповносправності; Елеонора Чорнобой – керівник робочої групи компоненту „Соціальна політика”; Шерл Крокер – Спів-керівник робочої групи компоненту „Соціальна політика” україно-канадського проекту, викладач в Університеті Гранта МакЮена.

 

Учасники: понад 40 чоловік – представники громадських організацій, наукових, навчальних установ, держслужбовців.

 

Загальна мета: зміцнити громадянське суспільство і покращити політику, планування, координацію, звітність, і надання послуг, у контексті інклюзивної освіти для дітей з неповносправністю (особливостями психофізичного розвитку), та їхніх сімей. Зміцнити спроможність цільових організацій (на загальнонаціональному, регіональному та муніципальному рівні Міністерств праці та соціального захисту, а також Міносвіти і науки; навчальних закладів та НУО) у двох експериментальних регіонах (Львів і Сімферополь/Крим) формувати політику, що сприятиме інклюзії дітей з неповносправністю (особливостями психічного розвитку), у школи і суспільство, запроваджувати навчальні програми з інклюзивної освіти, та зміцнювати свої права та інтереси, а також надавати послуги.

 

Мета семінару-тренінгу: навчання учасників (тренерів) основам здійснення соціальної політики за розробленими модулями.

 

     У ході заходу відбулися:

- зустріч з директорами загальноосвітніх спеціальних шкіл-інтернатів та представників п’яти Міністерств АР Криму з питань просування політики інклюзивної освіти через призму неповносправності;

- прес-конференція з питань запровадження інклюзивної освіти в Україні.

      

      Проведено в межах семінару навчально-практичний тренінг на тему: „Мистецтво спілкування з пресою”, викладач Сергій Губін, консультант по ЗМІ україно-канадського проекту. Власне структура тренінгу включала в себе наступний план розгляду:

1. Правила спілкування з пресою

  • Чому журналісти надають перевагу офісам, в яких діють чіткі правила стосунків з пресою?
  • Чому на контакт з журналістами завжди мають виходити керівники офісів?
  • Чому журналісти прагнуть спілкування з керівниками офісів?
  • Можливості формування журналістських пулів.
  • Рівень довіри до інформації, яку журналісти одержують в офісах.
  • У яких випадках з журналістами можуть спілкуватися співробітники офісів?

 

2. Особливості спілкування з пресою

  • Якої інформації потребують журналісти?
  • Чому про тему спілкування треба знати ще до зустрічі з журналістом?
  • Вага стисло поданих та достатньою мірою аргументованих думок.
  • Як навчитися говорити мовою споживачів інформації?
  • Значення завершеності думок.
  • Як уникнути мовних проблем під час спілкування з журналістами?
  • Цінність домашніх заготовок.

 

3. Правила ексклюзивного інтерв’ю

  • Переваги офіційного листа, який редакція надсилає інтерв’юеру.
  • Які моменти в обов’язковому порядку має містити редакційний лист?
  • Про що саме напередодні зустрічі ви маєте домовитися з журналістом, який буде брати у вас інтерв’ю?
  • Що треба знати про журналіста, з яким ви будете спілкуватися?
  • Що треба знати про ЗМІ, в якому буде розміщено інтерв’ю з вами?
  • Кому треба надавати перевагу – штатним журналістам або стрингерами?
  • Особливості вашої поведінки в залежності від того, з яким ви будете спілкуватися – з представником друкованого або Інтернет-видання, радіо- або тележурналістом.
  • Чи маєте ви право впливати на роботу журналіста на етапі підготовки ним матеріалу у жанрі інтерв’ю?
  • Яких додаткових матеріалів може потребувати журналіст, який пройшов до вас на ексклюзивне інтерв’ю?
  • Навіщо треба робити паралельний запис інтерв’ю, яке ви даєте журналістові?
  • Можливості подальшої співпраці з журналістом, який підготував з вами якісне інтерв’ю.
  • Чому не слід уникати оперативних ексклюзивних інтерв’ю?
  • У яких випадках можуть відбуватися оперативні ексклюзивні інтерв’ю?

 

4. Види. типи, категорії та функції провідних медіа-заходів

 

5. Поради доповідачам

  • Можлива тривалість вступної промови.
  • Чому тема вступної промови має відповідати темі прес-конференції?
  • Як грамотно відповідати на журналістські запитання?
  • Як має вибудовуватися вступна промова?
  • Чим може загрожувати надмірне вживання доповідачами термінів, що є знайомими для вузького кола фахівців, слів іншомовного походження, діалектизмів, абревіатур?
  • Чи варто уникати дискусій зі своїми колегами-доповідачами і чи варто доповідачам дискутувати з журналістами?
  • Хто з доповідачів може першим відповідати на журналістські запитання, якщо вони їм не адресовані?
  • Як слід поводитися з журналістом у випадку, якщо доповідач виявився неготовим дати відповідь на його запитання?
  • Чому головну думку необхідно висловлювати вже на початку прес-конференції?
  • Чому під час прес-конференції слід уникати позатемних розмов зі своїми колегами-доповідачами?

 

6. Зовнішній вигляд спікерів

  • Чому під час проведення прес-турів спікери, зазвичай, виглядають неформально?
  • Якому одягу варто надавати перевагу у випадках, якщо на прес-конференціях, круглих столах, семінарах, наукових столах, семінарах, наукових конференціях та деяких інших за форматом медіа-заходах ви виступаєте у якості доповідачів?
  • У яких випадках ваша епатажна зовнішність не буде дратувати журналістів?
  • Вимоги, які висуваються до зовнішності жінок та чоловіків, які виступають у ролі спікерів.
  • Чому спікерам слід уникати яскравого одягу контрастних тонів та малюнків?
  • Чому тележурналісти та телеоператори негативно реагують на смугастий одяг спікерів?
  • Яким основним вимогам має відповідати зовнішність спікерів?
  • У яких випадках спікери мають виглядати неформально?

 

7. Можливості організації довготривалої співпраці з пресою

  • Різні способи формування журналістських пулів.
  • Особливості співпраці з вузьким колом журналістів.
  • Особливості співпраці із середнім за чисельністю колом журналістів.
  • Особливості співпраці з широким колом журналістів.
  • Способи формування журналістської команди на загальнонаціональному рівні з подальшим її інформаційним обслуговуванням.

В межах

 

З матеріалами семінару-тренінгу можна ознайомитися на сайті Канадського Центру неповносправності: www.education-inclusive.com

 

Переглядів: 856 | Додав: usllab