Головна » 2011 » Лютий » 24 » 8-15 лютого 2011 року для педколективу ТДНЗ№ 2 проведено науково-практичний семінар з основ вивчення УЖМ
15:23
8-15 лютого 2011 року для педколективу ТДНЗ№ 2 проведено науково-практичний семінар з основ вивчення УЖМ


   З 8 по 15 лютого 2011 року для педколективу дитячого навчального закладу   2 м. Тернополя спіробітниками лабораторії Дробот О.А. і Бащенко Т.П. було проведено науково-практичний семінар з основ вивчення Української жестової мови.

   Учасниками семінару стало 39 педагогів ТДНЗ№ 2.

   Впродовж семінару було висвітлено низку питань, зокрема, особливостей застосування двомовного підходу до навчання дітей глухих та зі зниженим слухом, основи диференціації природної жестової мови та калькованого жестового мовлення.


    Педагоги дошкільного закладу дізналися про правила вираження суб’єктивно-об’єктивних відношень у жестовій мові, значень, пов’язаніих з діями, особливості заперечених висловлювань, ведення діалогу; ознайомилися з основними способами відтворення парадигма "числа" у ЖМ, з особливостями вживання часових термінів.

   Слухачами курсів для опрацювання науковими співробітниками лабораторії ЖМ був запроваджений різноманітний тематичний матеріал: «Дім. Домашні речі», «Знайомство», «Сім’я. Сімейні турботи», «Школа, навчання», «Тваринний світ», «Природні явища», «Транспорт», «Місто. Село», «Іграшки», «Частини тіла», «Одяг», «Хвороба, допомога, здоров’я», «Харчування», «Взуття», «Професії», «Установи», «Числа», «Час» тощо. Дуже сподобався педагогам яскравий, нетрадиційний, творчий підхід до переказу українських казок у жестовому виконанні.


   Для відпрацювання і закріплення отриманих знань учасникам семінару пропонувалися різноманітні практичні заняття, вправи, тренінги, дактилологічні диктанти, жестово-словесні переклади.
   Зміст та структура проведеного семінару дозволила забезпечити ефективне зростання фахової підготовки сурдопедагогів і вихователів ТДНЗ № 2 – закладу інноваційного типу.

   Позитивну оцінку педколективу дошкільного закладу отримала викладена система двомовного підходу до навчання і виховання глухих та слабочуючих дітей.




Переглядів: 758 | Додав: usllab